O mnie


Nazywam się Sławek Głomski . Od ponad 20 kilku lat pracuję w szeroko pojętej gastronomii. Wychowanek starych dobrych PSS’ów. Od  2000 roku powrót do zawodu w Wielkiej Brytanii. Przepracowałem  przeróżne   stanowiska, począwszy od zmywaka i kończąc na rolach kierowniczych. Ostatnio w roli Senior Operations Manager w firmie cateringowej obsługującej Care , B&I ,Education and Colleges & Universities, nasze zwyczajne Żywienie Zbiorowe.

Miłośnik wszelkiego rodzaju zestawień finansowych, zagorzały „trouble shooter ” sytuacji trudnych i takich, że już nie wiadomo co i…kuchnia rogata jest 🙂 …trzeba doszukać się rozwiązań. Zwyczajnie. 

Pomimo mojego gastronomicznego wykształcenia i kilku lat w kuchniach na polskim rynku  przygoda na Wyspach zaczęła się od przysłowiowego zmywaka. Wybór celowy, przemyślany. Nie wiedziałem jeszcze jak funkcjonuje brytyjski rynek gastronomiczny. Podejmując pracę w jednej z Agencji Pracy, chciałem przepracować różne miejsca i różne kuchnie . Po praktykach chciałem wybrać miejsce w którym najlepiej się odnajduję.

Kolejne stopnie wtajemniczenia zdobywałem szkoląc się na stanowiskach Chef, the second in command ( Sous Chef) ,Head Chef, Chef Manager i Catering Manager w pubach, uniwersyteckich i szkolnych stołówkach, hotelach, restauracjach, szpitalach, przedszkolach i domach opieki. Zarządzałem zespołami do 150 osób i kontraktami do £5 mln. W międzyczasie zdobyłem wszystkie niezbędne certyfikaty pomocne lub też wymagane w zarządzaniu gastronomią.

Po powrocie do Polski w 2017 roku związałem się z korporacją dla której pracowałem na Wyspach. Następnie współpracowałem z małymi przedsiębiorcami, prowadzącymi przeróżnego rodzaju działalności gastronomiczne, wspomagając ich gospodarkę finansową.Tak też doszedłem do wniosku, iż potrzeba pomagania jest tak wielka, że postanowiłem otworzyć działalność gospodarczą i pomoc tę sformalizować.  Na chwilę obecną, pomagam swoim klientom w zakresie zarządzania kosztami gastronomii.